Oktober -redan?!

Ja då har första dagen Av oktober redan gått


September sprang iväg känns de som

Jobbet rullar på å jag känner för varje dag som går att jag gillar de å ångrar inte en sekund att jag bytte:)

Idag höll ja på å försova mej eftersom mobilens batteri tog slut tidigt på morgonen så den ringde aldrig :/

Tur ja vaknade till å även Daniel som kollade på klockan!

Ja stämplade iaf in 2 minuter innan ja egentligen skulle va där:) 

Kvällen bjöd på ett nytt bodypumppass å de va jättebra 

Bra musik å bra övningar! Känner dock av nått i Min ena axel så tog de lite lugnare än vanligt men körde ett bra pass iaf

Helgens väder har ju varit toppen men eftersom ja jobbat mer eller mindre hela dagarna har ja missat solen:-/ 

Men de blev några minuter ute me barnwn efter jobbet

Kvällen avslutade vi me grillat 
Mums!

Ny vecka på ingång 

Får hoppas vädret inte stämmer för vem vill ha rwgn när man e ledig:/

Imon får ja umgås mer med denna flickan!
Då blir de bara hon å jag ett par timmar medans Elias e i skolan:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0