Tjabba

Då va de tisdag redan å ja har jobbat klart för dagen!
Men ska snart ner en vända till å boxas me systra mi!
Daniel ska ner å spela hockey me v-rums grabbarna
Får hoppas de går bra för han har GLÖMT hämta ut sin medecin som han fick
Recept på för typ 3 veckor sen:)
Han e rolig han!

Han hade gjort pyttipanna å ägg t mig å gud så gott de va!
Haft en stressig dag på jobbet å då e de skönt å bara få komma hem till dukat bord..
Han ligger i sängen å sover lite nu men ja kunde inte soman så satte mig här en stund

Hopp idag börjar vaccineringen i stan!
E bara idag å på torsdag eftermiddag vi mellan 18-30 år får vaccinera oss..
Eller ah helst dessa dagar!
Men NE..
De blir inge me de för min del!
Ja vågar inte...

Blir ja sjuk så blir ja!
De e inte ja valt själv men tar ja sprutan å blir skitdålig har ja juh mej själv å skylla
Man har hört så mycke om denna influensan så man vet varken ut eller in..
Men men vem har sakt att alla jordens människor ska bli smittade?
Alla lär juh inte få influensan eller hur?

Aja så e de..!
Får ja den så får ja den..
Bara å va hemma å vila å ta de lugnt

Nu måste ja kika vidare!
Lovade syster å kolla efter en film!

Ha de bäst..

En liten hälsning till min underbara pojk så här i slutet av dagens blogg
JAG ÄLSKAR DEJ<3

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0