Onsdag:

Då e man äntligen mamma:)
I söndags kom Elias till världen efter 33 timmar i värkar..
Aj aj aj men gud så underbart de va å få se sin son i ögonen för första gången!

Född 15.08
Vikt 3005g
Längt 47 cm



Kom hem idag för han har fått sola lite eftersom han hade lite gulsot...
Andra prover har sett bra ut å de känns så skönt..
Men man e överlycklig över å fått komma hem till egna sängen..


Båda våra familjer kom hit ikväll å firade honom em champange..
massa fint fick han oxå i kläder mm.. men allt e juh så stort...
Men de ska nog gå bra man kan juh vika upp ben å armar å sånt..


Hoppas natten ska gå bra nu..

trött e man juh men de e de värt:)

kram kram




Kommentarer
Postat av: Miia mamma till My

va skönt att ni fått komma hem nu och att allt är bra :)

han är ju så söt.

Ja kläderna va stora i början, byxorna gick ända upp till armhålan. haha. Men vänta du det säger poff så är dom för små. jag kollar My`s kläder ibland (nostalgi) o ja kan inte fatta att hon varit så liten. :)

2010-11-17 @ 23:23:31
URL: http://busfroetochjag.blogg.se/
Postat av: Cicci

Ja, nu kryper min Wille bara. Hasar sig knappt alls. Snart går han!! De går för fort. Jag blir tokig!!



(Willes kläder va itne för stora i början. Mest för små! 50 passade ju inte :P Men de va ju de enda vi hade hemma de första dagarna. Haha!)



Njuuuuut nu, Sandra! :) Daniel ska väl vara hemma ett par dagar nu?

2010-11-18 @ 11:37:31
URL: http://tionolletttio.blogg.se/
Postat av: lollo

åh! supersöta lilla vännen! jag ser fram emot mer besök och långa fikastunder!! :)

2010-11-18 @ 19:50:37
Postat av: maggie

själv fick lillebror hoppa till 56 på en gång:p Jobbigt att gå med värkar så länge, men jag är lite avis faktiskt. Kände mig snuvad på båda mina förlossningar.

Men jag menar. 33 timmar värkar för en sån där goding kan man ju klara av:) Stort grattis igen!

2010-11-19 @ 09:23:36
URL: http://www.catan.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0