Tisdag:

Å åter igen en solig dag..
Dagen började me å städa å styra lite. 2 par nya gardiner e uppsatta. å De blev kanon. väntar nu på kappan till köket som Daniels snälla mamma har sytt. köpte metervara i jotex så lite tråd behövdes..
Sen va de klippning.. nu har en hel del försvunnit å ja e så nöjd så. skönt å bli av me de långa.
Tycker de blir allt för tråkigt å ja e så dålig på å hålla på en massa med håret. blir mest hästsvans eller nått smidigt.
så här blev resultatet:)



Sen blev de matlagning å Daniel for till jobbet...
alltid tråkigt å sitta ensam me elias om eftermiddagarna även fast ja har honom får ja lixom ingen å prata med (som ger mej gensvar) så efter lite mess å ingen kompis ledig tog ja elias å all den packning som behövs å for till virserum. sorry cicci men ja hann åka innan du svarade:(

Väl nere i virserum gick vi å sa hej till syster på jobbet. sen vidare till far som kom hem från jobbet
Mor kom efter 4 å då gick vi ut på härlig promenad i solen.

Pila å mor åkte på vattengympa å ja å elias begav oss hemåt.
Nu har han fått kvällsmålet å somnade gott i sin säng. men lär väl vakna om en stund igen å va uppe till halv 11 eller nått.. vi har en nattuggla:P

Imon blir de läkaren en sväng. ska bara på vanlig undersökning eftersom ja nu e inskriven hos Aroma å de har inte mina journaler så de ville ha en kontroll.. ska försöka kolla upp allt som blodvärde å b12. hoppas man får med sig lite recept därifrån..

Lite bilder från v-rum

bevis. jag kan bita på min stortå:)

Hade gärna lagt upp en härlig film på min lilla pojke men vet ifasen hur man gör.. någon som kan?
han har lärt sig smacka med munnen. haha så himal söt..

Hörs av imon igen..

kram

Kommentarer
Postat av: Cïcci

Sketasnygg frilla. :) Jag vill också ha en frisyr, men min risbuske vill inte riktigt som jag vill för de mesta. Hmpf.

2011-04-20 @ 14:20:45
URL: http://tionolletttio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0