Igång igen!

Å första arbetsdagen startar med en öm rygg å ett för små arbetsbyxor:(
Har bara mig själv å skylla!!

Kiropraktorn hittade
Massa å knäcka så tänkte att nu e de snart som vanligt igen! Men iof kan de bli värre ön tidigare för igårkväll kunde ja knappt ta mig upp ur sängen:/

En lämnad ledsen Elias på förskolan å sen vidare ner till jobbet!

Svårt för honom oxå å inte ha semester längre:/

Väl på jobbet får ja se att de blir övertid nästa vecka!
Iof ganska ok timmar men de blir varje dag nästa vecka! Tur ja har en kortvecka nu iaf:)

Å pricken över i:t så kom en leverantör fram till mig (åter igen) å klappar på magen å ser frågande ut!!

-bara godsaker å semester
Fick bli mitt svar!!

Men ja e inte bitter!
Inte de minsta!!


Kommentarer
Postat av: Suzi & Kian & Lillebror i november

Åå.....!!! Då hade jag klappat ölmage, eller rynkor eller hängröv eller nåt annat passande tillbaka!!!

2013-08-14 @ 13:23:01
URL: http://www.suziettan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0