Första kalaset avklarat

På måndag fyller syrran å ja år!
Men redan ikväll hade vi kalaset me mor å far

Daniel fyller den 17e så vi slår alltid ihop kalasen egentligen men detta året fick vi dela upp de!

Men de går lika bra de:)

Fick bara nödvändiga saker :)
Skottkärra, nya toasits t källarn, den vi har nu e mer gul än vit:/
"Grensax" perfekt t våren när äppelträdet ska beskäras m.m
Överkast :) ska börja lära mig bädda sängen !!
Men bara dom dagarna ja e ledig på:)
Räffsa! En liten en stor
Elias fick juh en han me:)
De va vad vi fick från min mor å far

Av pila fick jag 300:- i presentkort (Vetlandahandelsplats)
Å 3 påsar med frön till olika söta små blommor! Kommer ja få upp några av dom så blir ja glad:) fina blåa å rosa å en mix!

Längtar tills våren e här å man kan börja styra lite i trädgården:)

Massa god smörgåstårta å prinsesstårta finns i min mage:)
Å även superdupergoda biskvier som Daniels moster bakat!

Tack alla för ikväll
Imon väntar en heldag på jobbet!

7.30-18.00 Sen lägger ja mig pladask i soffan vill ja lova!

Natt natt

Ps: älskar å ge presenter till folk som blir så glada att tårar rullar från deras kinder :)

Fotoböcker e ett bra tips!!!


Kommentarer
Postat av: Pila

Jag började lipa nu igen när jag tittade i den...
Tusen tack...

2013-02-09 @ 22:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0