Last time for the week

Japp bodysteppasset ikväll va både första å sista passet för veckan

Dels pga tatueringen å sen imon e de elias gympa kl 17
Och sen firar daniel och jag 5 år på torsdag vilket vi firar med en smarrig planka ute i sandsjöfors:)

Sen e de jobb å kalas fram t måndag:) fullt ös asså!

Idag på jobbet va de verkligen inte min dag:(
Allt gick skit känns de som
En av personalens mamma gick bort så ja fick stanna över strax över 1 timme
Å de blev fel i kassan å så kom de chokladställ utan att ja beställt nått! Å de säger ja ska meddela honom som e ansvarig för detta att vi aldrig kommer köpa därifrån mer

Ja usch ja!
Pissdag:(

Men stepen fick mig faktiskt på bättre humör å tatueringen blev aldrig svullen eller extra öm:)
Enligt vissa bör man avstå för träning med mycke svettningar pga läkninsprocessen men enligt många på nätet har de faktiskt tränat samma dag bara de smörjt in den extra innan å självklart efteråt;)

Kvargen va slut på lidl ikväll så fick klara mig utan ikväll till mina superduupergoda proteinpannkakor ja gjorde:)
Massa bär å ett päron fick bli mitt sista mål för dagen!!

Nu ska ja glömma denna dagen å hoppas på en härlig ledig onsdag!!!

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0