Mitt liv

Ja de består av:
Familjemys
Jobb
Träning

Å i den ordningen e de:)

Ja hade mer än gärna tränat 6 pass i veckan om ja inte hade min lille son
Men ja värdesätter familjelivet före träningen å då måste ja inse att ja inte kan va fit å ha muskulösa kroppsdelar

Ja har börjat inse att ja kommit in i ett liv där allt å verkligen allt fokuseras på träning å mat

Missar ja ett pass mår ja dåligt å inbillar mig att ja går upp i vikt
Äter ja nått som inte e nyttigt tänker ja att detta sätter sig direkt på kroppen

Ja njuter inte direkt av å promenera för ja tänker mer på förbränningen

Jag tänkte aldrig på sånt här för ca 3 år sedan men efter graviditeten å de året ja började träna mycke mer så satte hjärnan igång å arbeta på heeeelt fel sett


Ja vill njuta av en flötig kebabpizza
Jag vill dricka en flaska vin
Ja vill njuta i soffan framför brasan
Jag vill köpa mig en påse godis

Utan å tänka på att ja måste ut å gå eller ta ett pass på gymet för att känna att de e ok

Jag e inte tjock
Jag e inte perfekt

Men jag har varit stor å de e svårt å se sig själv i spegeln å va nöjd

Så ja får
Försöka jobba vidare med mitt självförtroende å inte deppa ihop efter å ätit nått som inte ingår i fitnessdieter

Ja ska juh inte bli en muskulös biff
Eller vara modell för bikini
Jag ska juh bara vara nöjd över den ja e å jag e juh faktiskt älskad för den ja e å kommer alltid vara vare sig ja har ett kg extra eller 2!


Snart jobb men innan dess tar ja mig lite. Cappocinopankakor å massa goda bär:)


Kommentarer
Postat av: Syster

Bra skrivet Sandra..
Du kommer aaaalltid vara älskad för den du är..
Det svåra är bara att älska sig själv..
Men kan man acceptera sig själv e man på god väg..:)

Heja dig o heja mig...

2013-02-23 @ 14:58:12
Postat av: Emmelie

Kan bara hålla med din syster! Det spelar ingen roll hur du ser ut, det viktigaste är hur du beter dig.

Fortsätt som du gör men skit i det dåliga samvetet. Du dör inte av en "svullarkväll". Låt dig ha en sådan, en i veckan eller en i månaden. Sen så sköter du dig resten av veckan/månaden.

Till sist så har du gjort så stora framsteg sedan du fick Elias. Önskar jag hade samma styrka. Det skulle förvåna mig om du kom tillbaka till hur du såg ut då.

Många Styrkekramar!!! =)

2013-02-23 @ 22:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0