Ibland blir de för mycke

Idag va de allt för mycke för mig! Såg så
Mycke ja skulle vilja ha färdigt å göra så ja va tvungen å slänga Elias i vagnen å
Dra mig ut på promenad t maxi!
Rensade tankarna å insåg felet i mitt liv

Ja låter mitt jobb ta allt för
Mycke energi! Ja vill inte behöva stress som jag gör! Ja vill inte behöva ha smått panik varje gång jag eller Elias börjar känna oss krassligs för att sätta en annan kollega i skiten!

Nu närmar sig sommaren å ja ska ha en tuff avdelning med massa olika beställningar! Ja gör självklart så gott ja kan! Men de sitter i bakhuvudet

Ja hatar att ja e sån som tänker på alla andra ibland. Ja vet att de finns en vägg å den vill ja verkligen inte känna något av!!

Dags å varva ner!

Lägga energi på Elias å kärleken istället!

Kvällen har avslutats med trevligt besök av Emmelie å crille :)
Pila va oxå uppe när de kom!
Munnarna går på oss:)

Hoppas crille inte kände sig utanför:)

Nu e de biggest loser å vänta in min älskade sambo som står ut med mig som bara gnäller å hugger på saker å ting!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0