Middag

Oj da!! Kyckling igen haha fast denna gången blev den en klubba:)

Nu står sista målet "kvällsmål" vid min sida!! Kvarg me några hallon:)

Imon ska frukosten intas på jobbet! Hamnar alltid på plats ca 20 minuter tidigare då Elias lämnad på dagis redan kl 6!
Så för att mina timmar ska klaffa så får ja helt enkelt inta första målet där!!
Mycke som e packat nu som ska me!!

Annars blev dag 1:s träning
Rask Promenad 45min
8.5 km cykel med en stor pojke på därbak:)
Några minuter planka gjordes me uppe i lekplatsen medans Elias tog lite sand i sina händer å slängde i mitt huvud:)

Happy mam!! Haha

Dags å sova å göra sig redo för en ny dag!!!

https://cdn1.cdnme.se/1481234/6-3/pic_51817048e087c3198602be82.jpg" class="image">


Kommentarer
Postat av: Pila

Kycklingen såg hrm nja inte så supergod ut:D
Men annars va tallriken färgrann o fin;)

2013-05-01 @ 21:47:09
Postat av: Emmelie

Mäh, du har ju tagit bort det godaste på kycklingen; skinnet!!! ;) Kyckling är gott, med eller utan skin. Men den såg lite creepy ut... =D

Bra jobbat med träningen. Själv hade jag inte tänkt tanken på att man kan göra något medan sonen leker i lekparken. Bra tips där! =)

2013-05-02 @ 20:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0