2 barns mor

Joda de livet rullar på

Känns himla bra å har börjat vänja mig vid att va mor t en tös

(Även om hon ofta fått höra "lilla gubben")

Tyvärr får man allt för lite sömn nu i början å med tanke på att jag fortfarande har svårt å släppa hemmets alla sysslor kom magkatarren som ett brev på posten idag

Blir till å varva ner nu!
Rejält om ja ska orka med denna tuffa tid som de faktiskt är i början

( nattetid) 

Igår kom Tuva å ja iväg lite iaf
Tog bilen ner till virserum å hälsade på på jobbet

Massa tjejer bara som jobbade:)
Kul å se er alla!

Vidare sen t M för å prata barn förlossning amning å ja allt:)
2 timmar sprang snabbt iväg där å med mig hem fick ja 3 söta små napphållare




Tusen tack:)

En sväng till mor å far å en snabbtitt till min lilla mormor:)

Väl hemma va huset fullt med trevligt folk å grillning stod på schemat

Vid 22 gav ja upp för såg stjärnor

Hade svårt å somna för va nog övertrött 
Men tror ja sovit 7-8 timmar inatt sammanlagt :)

Tuva har haft lite magknip inatt å även idag! Gillas inte 


Pöjkarna e på endurotävlingen så vi vilar Tuva å jag! 
Hoppas ni andra har de bra å till er som ännu inte fått komma på besök-
Håll ut! Ja ska samla kraft!!

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0