Vilka kvällar

Gårdagen blev utgång me bästa syster 
De skulle spanas på killar å försöka se om hennes stora kärlek fanns där i vimlet

Men allt som kom fram va den där mannen på kanske 40+ å  kände igen henne genom jobbet 

Vi fick syn på 2 killar som lockade hennes ögon men den ena försvann ganska snabbt från stället (såg honom iaf inte efter några timmar) å den andra började Tyvärr dansa med En annan tjej 

Men då min syster kan vara lite
Blyg tänkte ja att jag får helt enkelt hjälpa henne så ja bad henne skriva en lapp med hennes mobilnummer 
Ja skulle lämna denna t killen
Men han dansade juh typiskt nog me en annan tjej 
Där går ja gärna inte in å stör 

En kompis till mig va faktiskt den som fick Daniel å mej å byta nummer med varandra på utposten 
Så ja tänkte att ja kanske kunde göra någon nytta men som sagt så sket de sig men trevligt hade vi iaf med mysig liten förfest med massa skratt å god mat

Blev lite exotisk planka å sen frukter doppade i smält choklad 




Ikväll har Elias haft sitt sista kalas å de blev med släkten

Massa fina paket har han fått ikväll 
Lyftkran kläder cykellysen hjälm lego pistol mm

Kvällens mat blev 3 olika sorters pajer å såklart prinsesstårta till kaffet

Tack alla som kom å gratta min underbara pojk 

Nu sova om lillhönan vill för
Hon e pratglad här jämte haha





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0