Torsdagen över

Startade som vanligt me dagis lämning vid 8.30 sen vidare å handlade på maxi 
Hem å packade ihop lite inför ett par timmar vid östanå med Tuva å syster 

Tuva va mest intresserad av den stora gräsklipparen de körde där nere
Massa pekande å "dä" "dä"




Blev lite trött sen så då smet vi hem
Tuva sov å jag passade på å olja ett par plankor på staketet innan jag va Tvungen å börja med maten

Tuva sover typ 45 minuter bara mitt på dagen! Hon kunde sova 1-2 timmar förr ibland längre! Så nu hinner man inte med så mycke som man e van vid

Elias hämtades sen å de första ja ser när ja öppnar dörren är en söt liten flicka som ger Elias en puss på kinden 
Mammahjärtat svämmar över :)
Så gulligt 
Han fick massa beröm av fröken oxå
Hjälpsam å ordningsam å lugn 
De e så otroligt skönt å få höra dessa ord som förälder!

Ska bli intressant å se om han förändras nått nu när avdelningen bara ska innehålla större barn 

Eftermiddagen blev en liten cykeltur med barnen å sen combat 
Lisa å pila va me men saknade mina andra pinglor som annars brukar stå jämte oss

Elin körde på bra trots uppehåll på flera veckor å en större mage (gravid) 

Skönt å komma igång igen:)

Så nu e denna torsdagen över å klockan e snart halv 9!
Jag ligge redan i sängen å känner att ja inte kommer göra nått mer idag

Så säger godnatt nu 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0