Hockeyskola i sapa arena

Ikväll va de träning i Vetlanda
Borohallen va upptagen i helgen så de tog träningen här inne istället å antar söndagen inte passade här inne

Men idag hade Elias hela familjen med sig å även morbror Patrik å hans kusiner Melinda å Andrea

Idag körde han även träning i sin Malmötröja :)



Tuva va mest intresserad av allt annat än hockey

Även stolarna va mer intressanta 



Otroligt stolt över Elias som kämpar på så bra å äntligen börjat känna sig trygg å kan ha kul istället 
Otroligt vacker himmel ikväll när vi åkte hemåt


Haft någon släng av magkatarr idag
Känner en oro inför jobbhelgen som snart är här å jag är en person som gillar att ha kontroll å min osäkerhet blir lätt en släng av magkatarr
Måste försöka känna denna oron å bara se de så att man inte kan göra mer än sitt bästa å att jag inte är ensam där nere å att jag inte kan begära att jag ska kunna hela svenska spel och atg avdelningen på 9' timmar! De e omöjligt för alla! 

Idag har de varit lite för mycke av de goda oxå!
Invägningen idag va +4hg å inget jag är ledsen över
Inte direkt ätit sallad å frukt å kött hela månaden utan de har blivit en del skräpmat å kost som inte direkt är näringsrik å hälsosam 

Men men
De får bli ändring nu! Har ju ca 4 kilo till mitt mål å de går om ja vill! 

Kan ju hoppas på att jag lyckas gå ner dom tills året är slut! 

Hepp hepp
Nu blir de hockey me boysen
Növlan somnade för en stund sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0