Bilar

Igår ringde Daniel å va fast vid dagis 
Hans bil startade inte av någon mysko anledning

Men tillslut kom den igång (när väl hans pappa körde in på parkeringen)

Idag va de min tur å ha en död bil!

Danile hade precis kört iväg med barnen mot dagis å ja tänkte dra iväg mot jobbet

Bilen va helt tyst 
Inte ett ljud gjorde den ifrån sig när ja vred om nyckeln

Daniel hjälpte mej å kopplade på startkablar men de räckte inte
Så fick ta hans bil ner till jobbet å han laddade mitt batteri medans han sov å bästa Lisa kom å de körde hennes bil till dagis då barnen skulle hem

När ja väl kom ner till jobbet 
(Behövde såklart tanka bilen innan ja kunde gasa neråt)
Så va ja 30 minuter sen!
De va en stressig morgon 

Efter 40 minuter kommer en kund å säger att de står en Saab med lysena på!
Haha nått vill mej illa asså!

Så de va tur han såg de annars hade ja inte kommit hem å i tid till sommarfesten på dagis:)

Barnen sjöng så fint å Elias fick en medalj för han slutar ju förskolan nu! 
Min lilla pojk e nu inte så liten längre 

Alla barn fick glass och Tuva va så nöjd så! 



efter sommarfesten och båda barnen i säng va de jag som fyllde upp ett stort glas vin!


Nu väntar 3 dagars ledighet 
Ska fylla dom me massa kul💜

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0