Dagarna springer iväg

Just nu jobbar ja mycke


Mer än ja egentligen ska men har bytt helg med en kollega å imon jobbar ja extra pga sjukdom (typ) :)

Ja saknar mina barn nått enormt nu när timmarna varit få me dom! Å Daniel såg ja knappt förrra veckan å som de låter nu kanske vi knappt ses förrän fredag nu när han jobbar eftermiddag å ja mest förmiddagar 

Som ja längtar tills fredag💕

Ja har kommit ner i en djup dipp nu ett tag så min vikt har inte gått neråt direkt 

De har dessvärre humöret gjort ordentligt

Men igår rev ja muren å efter ett samtal me min älskade Daniel har ja bestämt mig å komma upp på banan igen

Idag blev de ett pumppass 
De e sjukt skönt å detta pass e sån sjuk bra musik i! 

Nu farmen i min ensamhet då barnen sover sött å ja ska erkänna att ja faktiskt längtar till kudden ja me:/

Nåja. Ha de bäst å njut nu av lite ljusare tider då snön ligger vit på backen men kör försiktigt 😜


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0