December

Ja då va redan 4 dagar avklarade i december å julens mat å blommor handlas för fullt på jobbet 

Några julklappar e klara här men finna några kvar å hitta på å shoppas 

Varit lite dåligt med info ang min viktminskning känner jag 
Under november tappade jag 1.4 kilo
Å de e jag nöjd med då de inte varit så strikt. Me  kosten å julbord å godsaker har ätits å en å Annan romglögg har slunkit ner 

Träningen går de ganska bra med just nu
Varit 3 pass på 3 dagar nu

Gäller å passa på denna veckan eftersom Daniel jobbsr eftermiddag nästa vecka så så blir de inget pass alls:( får fokusera på promenader eller försöka mej på ett hemma pass men har så dåligt med motivation 

Idag fick 2 fina kollegor med mej på Grit på gymmet 
Fy fan! De va tufft å jag e rädd att ja inte kan gå imon haha 

Men känns bra å ska försöka ha bra karaktär fram till jul å jag ska njuta av god mat å en å annan choklad  bit 👌🏻 (null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0