Sjukstuga

Ja va hände egentligen ?

Jag har aldrig tidigare varit så orkeslös som ja varit dessa 4 dagar då ja va sjuk å hemma!

Jag grät för ja inte visste om ja orkade gå upp å lägga mej! 
Vandrat mellan soffan å sängen å sovit fler timmar än jag varit vaken på dagen

Febern blev aldrig skyhög å haft hosta å lite täppt i näsan!

Så egentligen e de värsta att ja inte orkat me nått å knappt att sitta upp å äta!
Tur ja haft Daniel hemma dessa dagar så vi alla fick i oss lite å äta!

Han fixade en så fin nyårsmiddag med ugnsgratinerad hummer (som Lisa å svärmor fixat sedan innan) 
Hasselbackspotatis champinjonsås å fläskfilé! 
Å ja hade inte en gnutta smak:/

Båda barnen har oxå haft feber från å till i 2 dagar nu! 
Elias hade feber innan idag oxå å tuva har en envis hosta som inte inte blir bättre :/

Imon blir Daniel hemma så ja kan jobba! Har inte direkt nån toppenergi men de ska nog gå! Kryper i mig nu å e rastlös !!! 5 dagar inomhus nu. Längtar efter en vardag för oss alla💕 

De nya året som skulle börja mer med energi på träning å hälsosam mat har inte blivit så bra men har inte klandrat mig själv så hört utan tar de när vardagen å kroppen tillåter de!

Nu ska ja Se till å orka me jobbet i helgen å sen börjar skolan nästa onsdag igen! 

Då borde vi väl va friska å få va de ett bra tag till tycker ja!!! 

💕

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0