Mamma å pappa


Idag vill ja skriva en blogg om mina älskade föräldrar
De har alltid funnits för mig å lyssnat å stöttat mig i alla lägen..
kanske inte då ja å syrran snattade massa godis:/
Men de hjälpte oss å komma ur de..
haha...
ja hoppas ja oxå ska kunna finns så bra för mitt barn
känna att den vill prata med mig eller Daniel
Om precis allt.. känna sig trygg å älskad
Men de ska vi nog allt lyckas me:)
Min lilla pappa å vi andra drar utomlands nästa helg
åhh så skönt de ska bli
Å då ställer min älskade lilla mamma upp å e barn/hundvakt i norge
utan hennes hjälp skulle vi aldrig komma iväg allihoppa
ja skulle inte kunna tänka mig ett liv utan min familj..
En mor
En far
En bror
Å såklart min lillasyster


Kommentarer
Postat av: maggie

säg inte att jag sa detta, men böveln vad dom har blivit gamla! :)

2010-05-04 @ 20:49:16
URL: http://catan.babyblogg.se.babyblogg.se
Postat av: pila

så liten e jag faktiskt inte..:D

2010-05-04 @ 21:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0