Måndag



En dag som denna längtar man faktiskt tillbaka till semestern..
man vill lixom inte tebax till jobbet..
hm men har man väl kommit ner dit så går de nog som på räls..

Jag har sovit asdåligt inatt å de tror ja att Daniel me har gjort
han kollade nog på klockan 800 gånger..
men har brukar få en känsla av att försova sig när han ska upp på fömiddagsjobb
iof möte idag men ah iaf..

ska gå upp till daniels garage nu å hämta min cykel..
ska bli skönt å få ner den hit..
man kan juh faktiskt cykla numera haha
nätterna e hemska för er som vill veta..
kan knappt vända på mig innan ja får tårar i ögonen av värk i ett ben..
jävla nerver som e i kläm...satan så ont de gör..värst e de kvällarna me..
satans skitkropp..
men ska prata me min läkare imon när ja ska träffa henne å prata lite om min reumatism i ryggen..
ska fan be henne kolla upp b12-bristen me,..blivit mycke värre me håravfall å myller i benen..
satt hela flygresan mer eller mindre å spände hela benen utan resultat..

ne så kan ja inte hålla på..
e de sprutor som gäller varje dag så tar ja fan hellre de en å gå me dessa ben å bli hårlös..

nu måste ja dra
öpnnar ett "lillenkonto" idag
dags för sparande inför H*ns framtid

puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0