Måndag:

Då va den nya veckan på gång...
ska hända mycke denna veckan..
Idag e de jobb (som vanligt)
Imon work. hämta mina journaler från läkaren i v-rum sen hem å äta sen mot målilla för speedway
ska se vetlanda vinna över dackarna hade ja tänkt:)
syster å honey ska va där me å gunnarsson skulle nog oxå åka me
ser ja fram emot..
onsdag blir de först fika me pyttan..
Sen kl 14.15 andra ultraljudet i eksjö..
ska göra sista proverna för kub-testet som visar om våran lilla plutt har down syndrom..
Man har lite oroliga fjärilar i magen men de ska nog gå bra.. störst risk e de för dom som fyllt 35 å uppåt
Men risken finns juh alltid..
men hoppas å håller tummarna på ett friskt litet barn..

torsdag å fredag e väl inge speciella men LÖRDAG
Då e de resan till Alanya som står på schemat..
OM nu vulkanen kan hålla sig lugnare..
usch usch..
den dagen ja sitter på flyget kan ja slappna av..
de e som syster säger "det e juh inte nått du kan rå för iaf så grunna inte på de"
Ne visst sant.. men alla vi som tagit semester å mamma sitter en vecka i norge å pappa som vill åka så gärna
Patrik som åkt enda från norge å ner me kine å sen kommer vi inte iväg..
Ne blä för allt detta.. varför ska de finnas vulkaner?


nu ska ja snart göra mig iordning för å ta en långpromenad..regnar inte ännu iaf..
måste skärpa mig nu me allt onyttigt..
va så duktig förra veckan till fredagen kom..:(
sen kom alllllllt onödigt.fett.socker ne blä på mig

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0