ONSDAG:

äckelinventeringen e över..!
Som tur va hade vi lyx i år.. vi slapp räkna allt..:)
ja kom idag på morgonen vid 20 i 6... trött å hade ont ont ont..
2 timmar kanske man kan räkna ihop alla minutrar med som ja fick sova..
sov i v-rum å valde att sova på soffan eftersom mitt gamla rum e på övervåningen..
blir juh tyvärr en massa spring å de hade ja inte klarat av me ryggvärk å foglossning..
men redan kl halv 1 började värken i ryggen...

tur ja ringde å bokade till i dag till tony igen...
man ska iof ge de ett par dagar men ja kände redan första natten att de inte va ok..

så efter ca 5 timmar på jobbet så kom ja hem till min pojk..
pimlade i mig en kopp kaffe å stack iväg för å knäcka ryggen igen..
å de knakade å de kankade..
så nu hoppas ja verkligen på en skönare sömn inatt å att denna skiten ska va borta snart..
slapp betala iaf...
va juh bara en dag emellan så de tyckte ja va helt rätt...
han hade lixom missat de eller så hade de inte gjort tillräckligt bra...
men han e duktig tony.... rekomenderar honom starkt.....

nu har honye lämnat mig för jobb hela eftermidden å kvällen så skickade me honom ett par maskiner tvätt ner när han endå gick så ska ja försöka sova lite igen...
sen blir de till å åka å handla lite tror ja å så tumla kläderna...

imon e de ju jobb igen 7-15 så hoppas ¨på å känna mig lite utvilad då...

endast 18 arbetsdagar kvar:)


puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0