Månadens vikt/mått

nada skillnad från förra månaden tyvärr

68,2kg
85 cm runt midjan..

Idag unnande ja mej lite fika..
Detta va 2 ballerinakakor å en kanelbulle
Detta resluterade i extrem huvudvärk strax därefter

Det försvann till slut å middagen serverades lite senare...
God låda i ugn med kassler-ris-ost-sparris-nån gräddröra över
jäkligt god va den..
sen så blev de ännu mer kaffe å efterrätt hemma hos daniels kusin..
Chokladmousse å grädda.. kunde juh inte låta bli..
MEN.. de blev ännu en huvudvärksattack..
Så ne.. min kropp gillar inte när ja unnar mig söta saker..
Iof gör de allt lite lättare när ja blir sugen nästa gång..

får hålla mej till mina goda nötter å riskakor till kaffet eller ett par rutor mörk choklad..
de e då fan inte illa de heller:)


Kommentarer
Postat av: Vera

Hehe, ja men i onsdags körde jag ju bara pyttelite hemma så det räknas nästan som vila ;) jag vill ju inte vara HELT still en dag, och nu kan jag ju inte gå promenader :/ Är ju så dumt eftersom jag snart ska tatuera mig igen så då måste jag vara "still" igen ! Men ja, prio 1 är att mina ben ska bli okej nu.. :) Kram

2012-04-02 @ 06:49:42
URL: http://ecat-carpediem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0