Alvedon

Jag tog mej en alvedon igår när ja kom hem från virserum.. halsen kändes tjockare så hade svårt svälja vattnet..
Men de gick över å idag e de iaf inte värre..

Elias sov som vanligt dåligt. kan inte säga hur mycke vi sovit sammanlagt men de e inte många timmar.
När ska detta sluta.. han har juh inte ens varit på dagis på över 1 1/2 vecka så varför yrar han så?
Ne.. vi får hoppas de blir bättre inatt. nu ska ja juh upp å jobba tidigt 2 dagar. å utan sömn funkar man juh inte

Va på aroma me plutt me innan å enligt dom så tyckte dom att vi skulle lugna oss me salva eftersom de idag såg bättre ut än tidigare.. får hoppas de blir bra nu så han kan gå till dagis nästa vecka..

Snart kommer madde på en kaffe.. annars blir dagen lugn.. vågar inte ge mej ut på nån promenad å ska ja de så får den nog bli kort..

kram kram

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Usch, vad träligt. Jag hoppas verkligen att ni mår bättre snart. Och att Elias får sova ordentligt. Jag vet ju själv hur man blir utan sömn. Det enda jag kan säga ät att det kommer att bli bättre. Man måste bara härda ut. Men jag vet, det är jobbigt när man är mitt i det.



Tråkigt med dagis med, att han inte gå så mycket innan han blev dålig.



Men som sagt, hoppas ni mår bättre snart. Skickar krya på er-kramar.



Kram

2012-02-09 @ 13:13:03
URL: http://empal.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0