Frukost på gökis!

ja de e inte alltid lätt å äta frukost när man har barn..
Elias blir alltid så himla sugen på just ALLT jag ska äta.. då duger inget annat:)
Men kesella å äpple blev nog en hit



Min lilla skrutt.. näsan rinner på honom idag.. får hoppas de inte e någon förkylning på gång.. kanske blir lite så när man börjar på dagis..

I dag tog vi en härlig promenad runt golfbanan.. Enligt min app på mobilen va den rundan 6,69km
Jag gick den på 59,55 minuter. låter mycke men så står de:) å ja ska ha förbrännt 362 kalorier..
Kul å veta hur långt man går om dagarna..

Men vet ifasen hur ja går ut kartorna på nätet.. måste nog kika lite extra på de:)

Daniel åkte till biltema en sväng å ja å elias städade lite inne i klädförrådet.. eller ja plockade in å han ut.. haha
men de tycker han e kul:)

Herrn e på väg hem igen å ja ska neråt virserum..
ha de gött folks..

kram

Förresten... Hur fasen kommer man emellan här?
han kan allt.. å ja lovar att de va inte lätt å dra ut honom därifrån..:)



Kommentarer
Postat av: sussie

svar: Ja du visste då exakt vad jag menade. haha. Men som sagt. Jag har gått vidare o livet är perfekt!

2012-01-14 @ 17:44:06
URL: http://pompido.blogg.se/
Postat av: sussie

svar: Ja du visste då exakt vad jag menade. haha. Men som sagt. Jag har gått vidare o livet är perfekt!

2012-01-14 @ 17:44:06
URL: http://pompido.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0