Planka

Åh så gott de e.. tar alltid fläskfilén. ja vågar lixom inte chansa på nått annat som kanske inte alls e lika gott.
Men när ja väl sa till mig själv å sluta äta så va de ändå för mycke..
så pass mätt att man mår illa å känner att man aldrig vill se mat igen..

Men nu känns de bättre efter att ha varit ute på en härlig promenad me vera.. Elias va oxå me ut idag å ja tänkte juh att han skulle sova en stund men ne da.. han försökte få kontakt med oss istället:)
Haha han e för go.. så nu somnade han iaf efter massa bus..
Lisa stannade kvar här för å se på malmömatchen som gick skit..

Så de har busat å härjat här.. han e VÄLDIGT glad i Lisa..:)

Vet inte alls hur kvällen ska sluta men blir nog här i soffan framför tvn.. om vi inte kollar inne i sängen istället:)

Idag e typ sista mammalediga dagen ja har..
Iaf en dag då ja inte har tider å scheman å följa.. för på måndag e de juh elias som har tider å passa å ja lixom bara hänger på:)

hua.. hur ska detta gå.. ja far juh tom illa nu när han gråtit när ann å noa åkt hem å då e de inte ens jag som lämnar honom..:(
Men de säger juh att de går bättre för varje dag som går..:)

Ska nog inte oroa mig egentligen.. han e juh inte direkt blyg bland nytt folk
Vi märker de helt enkelt..

Imon startar ja morgonen på ett svettigt sätt.. PUMP..
Nytt cxpass innan men ja har svårt å göra bra ifrån mig om ja går på båda.
så får se om ja går på ett sånt pass mitt i veckan innan eller efter combat om de nu finns nån tid då..

nehe dags å dra.. kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0