Önskan

Sen dagen ja blev gravid började mitt huvud tänka mycke märkligt

Ja började strunta i vad å mängden ja stoppade i mig! (Skulle juh ändå bli tjock)

Tidigare hade ja träning 4 gånger i veckan å tänkte på vad ja stoppade i mig för nått men om ja åt en choklad eller en kaka va de inte hela världen

Sen gick ja ner över 25 kg under 2011 å ja började bli nöjd över mitt utseende

Men idag tänker ja helt annorlunda! OM ja äter en godisbit eller kaka så e allt förstört även om de absolut inte e så!

Ja måste låta bli Allt onyttigt annars äter ja mängder av de! Ja mår dåligt å får ångest å tröstäter ännu mer

Ja vet mycke väl att man måste träna å äta bra för att gå ner i vikt
Men just nu lägger ja ner så mycke tid på just nyttig mat å träning att de har tagit huvudet på mig

Ja fokuserar så pass mycke på viktminskning att ja blivit besatt av de å att om ja förstör för mig själv gräver ja ner mej i ångest

Ja önskar ja kunde få leva som ja gjorde förut!

Åt lagom å åt allt utan Massa ångest efteråt å tankar på viktökning

Ja vill få tebax mitt normala liv :(

Men vet faktiskt inte hur! Ja vill inte se mat som en fiende för så länge ja vet att de innehåller mycke av de ena eller de andra så tänker ja på vikten

Detta styr mitt liv å ja vill styra mitt liv själv!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Cicci

Men vännen då! Du får umgås med mig lite mer, för jag är den sista som tänker på vad jag stoppar i mig. :p Man behöver ju inte äta godis/kakor varje dag, men ack, så gott det är!

2012-11-01 @ 21:04:31
URL: http://tionolletttio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0