Jäkla siffra

Jaha! Där va gränsen nådd

En allt för hög siffra på vågen blev min start på april!

Å denna dag har ja haft denna siffran framför mig vid varje stud då suget kommit!

Som en ännu bättre start på veckan fick ja tillslut plats på pumpen ikväll!
Å ja jävlar tog i! Ja ökade å hade mer än vanligt på nästan alla muskelgrupper!
När ja började känna av svagheten sa ja till mig själv!
Kör nu för helvete!!! Du ska inte se ut så här länge till!

Ja skakar fortfarande å de e snart 1 1/2 timma sedan!

Så nu ska bara sötsaker å kakor hålla sig ifrån min mun i 2 vexkor för att efter den tiden brukar de va puts väck:)

Annars idag har de blivit ett besök av ett par kompisar å deras lilla dotter:)

Sen tog vi en tripp till Nässjö å kikade på en säng vi e sugna på:)
Fick bli en grill med hem men sängen står kvar!

De tåls å fundera på!!

Sen har Elias såklart kört sin fyrhjuling :)
Han har börjat lära sig de där me å släppa gasen när de går lite för fort:)

Min pojke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0