Bra pass ikväll :)

Jag tvekade först ifall ja skulle gå på bodycombaten ikväll men ja ville verkligen gå på nått konditionspass denna veckan

Vill juh öka förbränningen å de gör ja juh snabbare med ökad puls än å försöka få större muskler :)

Men väl där så släppte smärtan i foten nästan helt å ja kunde köra på precis som ja ville:)


Å vet ni? Idag va första gången ja faktiskt kunde känna mig glad över spegelbilden framför mig! Ja ser att ja blivit mindre å ja känner de på byxor å Daniel ser skillnad han också:)

Ska bli spännande å väga mej den 1a februari

Ja e långt ifrån nöjd men ja ser mej inte som "tjock" längre för nu e ja bara mullig:)

Sedan ja slutade me onyttigheter så har ja bara mått bättre å känner inte några direkta utbrott pga sockerfall eller irritation för ja e för mätt!
Jag känner att ja mår bra å att sötsuget e helt borta:)

Sket slut å nöjd över min prestation åkte ja hem t mina pöjkar

Elias badade lite medans ja duschade å ja försöker förklara för honom vilka karius å baktus är:)

Nu ska snart Daniel dra sig mot jobbar å ja ska sova!! Sov 4 timmar inatt så ja e trött nu:)

Bra jobbat idag på passet SIS!
Du kommer känna att du har axlar imon:) hihi


Kommentarer
Postat av: Emmelie

Men lilla älskade vän. DU. ÄR. INTE. MULLIG!! JAG är mullig. Du är jättefin!!

Men ärligt, vad härligt att du mår bättre. Och att både i och Daniel märker skillnad. Jag tror att det blir lättare att hålla "dieten" nu när du inte kör det så intensivt som du gjorde i våras.

Jag fortsätter heja på dig och beundra din kämparglöd!

Kraaaam

2013-01-24 @ 22:44:00
Postat av: Suzi

Fast du är faktiskt varken tjock eller mullig!!
Du är liten!!!!!
Kram

2013-01-27 @ 19:24:38
URL: http://www.suziettan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0