Påsken e här

Å de märks på jobbet
Tror inte de finns en enda godispåse kvar på mitt jobb å vems fel e de?
MITT!!
Men de e juh brist på de hos leverantörerna så då e de ibte lätt:/

Annars kom ja hem å va helt slut!
Ja satt mest å hängde över köksbordet precis innan ja åkte ner mot gymmet för både ett cx och pumppass
De va inte direkt någon bra prestation från min sida! Men ja va där:)

Ikväll kom de en påskärring å en påskgubbe hit! Bad Elias öppna dörren
De va så söta å vi fick en äggformad teckning

Elias säger sen!
- vill ni komma in? Haha
De hörde inte de som tur e :)

Min pojke har varit så himla mysig idag
Idag sa han att han va mammas pojke:)
Å de får han va så mycke han vill:)

Glad påsk på er


Kommentarer
Postat av: Pila

Ja han va så himla pratglad..
- Pila, ta av jacka där, hänga stolen.
- Smaka mat av mig Pila?
Svarade nej tack..
- Pila äta nääee, pappa, Pila inte hungrig..
- Pila gå till källan me mig, köa gladiatoena nu?
Så go så..:)

2013-03-28 @ 20:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0