Helgen går sååå fort

När man e ledig! 
Men oj vilket härligt väder ja haft å så mycke härlig tid med vänner å familj

Fredagen va en tuff å stressig dag på jobbet å ryggen skrek verkligen efter 5 timmar i charken :(

Hem å grillat i magen innan vi for mot Metro å takida i Hultsfred!

Bra konster men kunde babblat mindre å spelat fler låtar!

Å gärna fler äldre men förstår att de gärna spelar upp sina nya:)

Väl kl 2 på natten va vi hemma å magen värkte å ryggen lika så!
Suttit stilla i bilen i allt för lång tid:(
Å sen sova på de gör juh inte saken bättre:(

Dagen efter bar de av mot Öland för å hämta hem min pöjk!
Han sov hos farmor å farfar i husvagnen under natten! 

Först en snabbis in på ikea för lite shopping till kökets inredning 

Öland va varmt å skönt å för en gång skull vindstilla!

Så vi åkte Inte hem förrän kvällningen 
Med en hemskt smärtsam rygg å ett stökigt hus fick ja ett dåligt slut på kvällen:( 
Irritation hjärtklappning å gråt i halsen!

Men somnade sen som en stock!

Vaknade å trodde ja inte skulle ta mej ur sängen

E väl kanske dags för min kropp å göra sig extra påmind att db faktiskt har en sjukdom:(

Men vore juh skönt å faktiskt få jobba klart måndagen ja har kvar utan å plågas:(

Elias e iaf förstående å puttar på mig när ja ska upp från soffan å frågar varje gång vi ska göra nått om jag mår bättre nu:)

Min Goa tjatnisse:)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0