fullt ös

Ett besök hos BM startade dagen..
Allt såg bra ut. man e alltid nervös för att de ska va nått
men mår juh bra så borde juh inte va nått:)

blodtryck å socker å blodvärde å urin e nu granskat så bara leva vidare med magen å se glad ut..

att man kan få må så pass bra som man gör e nästan för bra för å va sant..
de skrämmer mej lite faktiskt..
men de e la så man önskar de ska va så ska juh va glad..

känner av lite knak å brak i svanken ibland men aldrig så de gör ont..elias å ja har spelat bandy å planterat blommor å hoppat hopprep ( inte jag ) mest hela dagen.
varit å hälsat på J oxå å lyckades köpa hennes favvoblomma oxå
en kryapådig bukett köpte vi me då hon fått veta att hon har diabetes..:/
säger de igen.
Det e nått jag hoppas ja aldrig behöver leva med.
Så mycke å tänka på å så mycke å lära sig innan man kommer in i rutiner å vardagen med kost å sprutor å kontroller av värden..

Ne fy vad ja lider med er diabetiker..!

Även Eva kom på besök mitt på dagen å tjötade lite :)

Kvällen avslutades med en timmes gympa för elias å en svettig pöjk å en svettig mor har nu duschat å badat
blir inte nått mer gjort idag..

imon e de work igen å de ska jobbas 6 dagar i rad.
helhelg som ändå e en helt ok helg med tanke på ändrade pass..

hoppas mina läsare haft en lika fullspäckad å bra dag som jag..

have it nice..!




Kommentarer
Postat av: mammi and pappi

ha ha ha vad har du ätit Duuuu som brukar vara så noga med att inte äta onytigt. gött att allt va ok kram

2014-05-14 @ 20:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0