Höstrusket e här

Dagen har ändå varit ganska ljummen men blåsig å ikväll började regnet falla

Startade dagen med en trevlig stund på stora å små (Kyrkis) med barnen

Idag va de fruktsallad som pyssel 
Man fick fixa sin egna sallad som man sen då skulle äta till fikat

Tuva leker mest på egen hand eller sätter sig hos någon främling
Gärna de som har små bäbisar med sig
Det gillar hon att titta på!

Annars lektes de för fullt med allt möjligt 
Tipsar er verkligen å gå dit för där finns de en hel del för barnen att göra
Måndag och torsdag 10-12


Elias å Tuva å jag tog på eftermiddagen på oss lite extra varma kläder (mössa oxå för lilla donnan men den slängdes av hela tiden)
Å gick ut på trädgården å lekte lite 
Insåg att de kanske va dags å samla upp alla ruttna äpplena som fallit ner från trädet

Nästan alla e ruttna även de som fortfarande hänger på trädet vilket e sjukt tråkigt för de e så goda 
Ett höstträd e de men ingen aning om vilken sort




Vissa gick iaf att äta lite på:)

Kvällen spenderade jag en timma på friskvårdcenter å testade det nya bodypumppasset 
Jag minskade en hel del på vikterna eftersom ja e sjukt rädd för att låsa mig i nacken igen
Minskade me eller mindre lite på de flesta låtarna för att inte behöva anstränga mig så pass mycke jag brukar göra

Gillade passet helt klart men att blanda in både stång lösa vikter och armhävningar i bröstlåten blir bara stressigt å halvdant
Men men kanske vänjer man sig

Nacken höll men vågade inte räta armarna rakt upp med vikterna så stannade till strax övanför pannan
Får nog låta de bli så ett par veckor å värdesätta att jag klarar av allt annat en vardag kräver 

Nu blir de combat torsdag å sen e de ganska så fullt upp i helgen 

Tror rumpan kommer kännas imon eftersom utfallslåten va grymt tufft 
Hua hua

Men då vet ja att jag iaf gjor nått bra :) 

Ha de bäst 
Kram kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0