Dåligt med sömn

Natten till idag bestod mest av vaken tid för min del

Vände å vred å kollade klockan tusen gånger kändes de som

Jobbdagen gick bättre än ja trodde då jag satt å skakade så mycke frös ja på morgonen å inte nån alls matlust men fick i mig kaffe banan å drickyoghurt 

Efter jobbet smet Tuva å jag till mödravårdcentralerna för cellprovstagning innan Elias hämtades 

Väl hemma å satte röven i soffan insåg ja att Tuva kunde somna vilken sekund som helst ( och jag) så bara ut på promenad för frisk luft å för å röra på fläsket lite
Ställde in combaten som ja egentligen skulle gått på med tanke på hur pass trött jag är nu så va de ett smart val

Elias å Tuva gillar å va ute å idag va de en riktigt fin höstdag 









Nu e klockan 20.00 å barnen sover å ja ska faktiskt göra desamma!

Klockan ringer 6 imon igen så nu hoppas ja på bättre sömn å att vakna upp utvilad å pigg 

Natt i natt i 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0