Vad håller ja på med?

Idag ställde jag mig på vågen i badhuset vi besökte idag


Ja stod där å sa att den inte kunde stämma!
Men de kunde den nog gjort då sambon ställde sig på den å fick en ganska så bekant siffra 

Asså jag har vägt 20 kilo mindre än jag gör idag 

20!!!!

En hel tuva har ja öknat med i vikt sen jag låg som lägst i Vikt (2013)

Men har ökat 15 av dom bara Under de sista 2 åren

sjukt

Bytt jobb till ett mer stilla å knappt ansträngande 
Så måste dels minska på portionerna å sluta upp me skräpet

Ibland e de sjukliga mängder 

Ja hamnar i svackorna titt som tätt å kan ju säga att allt startade för 7 år sedan 

Sen dess har min stackars kropp behandlats fel! Jättefel

Ett under att jag inte e sjuk eller fått lida mer än just med övervikt 

Skulle behöva göra en granskning av kroppens insida för å faktiskt få mej en käftsmäll men tror inte man kan få tid för de:/

Nåja!
Bara en person kan fixa att Leva mer hälsosamt 
Å den personen e jag



Nåja 

Helgen har bestått av goda kräftor å trevlig sällskap

Tuva å Elias gillar att ”ha skadat sig”
Då pysslar farmor om dom så fint👍🏻

Sen blev de premiär för Hanna i badhuset idag 
Hon gillade å bada :)

Ny vecka på ingång å ja hoppas på bra väder under mina lediga timmar 👍🏻


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0