Halloj

Ja skriver allt sällan här känns de som!

Jag har för tillfället mycke oro i kroppen 

Inget allvarlig men för mej är de en stor oro som kryper sig allt närmare å blir allt större för varje dag som går

Magsjukan 

Japp den jövla sjukdomen som måååånga runt omkring just nu drabbas av

En sjukdom som jsg oroar mej för ska komma så olägligt att vår planerade resa till Malmö om några helger ska behövas ställas in

Oron är kanske inte att den ska just behöva avokas utan att sjukdomen ska bryta ut på den mest opassande platsen 

I bilen? På tåget ? Mitt i arenan när vi kollar på hockey! 

Självklart är detta inget man kan rå för men det är en förnedring om man spyr mitt i en resturang eller kanske gör i byxan innan man hinner tebax till hotellet 

Jag önskar ja slapp må så här psykiskt dåligt av just denna sjukdomen 

Sätter de uop en lapp på dagis dörren så vågsr jag knappt gå till jobbet utan att känns efter om jag inte mår illa eller om magen känns konstigt 

Livrädd för att sitta fast i kassan å inte hinns bli avbytt å komma fram till toan inna man spyr! ( hände en kollega en gång) 

För många av er låter detta säkert löjligt men de känns så jobbigt för mej
Svårt å glädjas åt planerade saker framöver då jag inte kanske ens får uppleva dom om sjukdomen bryter ut! 

Jag har svårt å njuta av att va iväg för oron att inte komma hem innan den kanske drabbar nån sv oss!

Syster sa en sak som jag försöker kämpa med

Vägra gå mot din oro å utmana dig så blir du starkare 

Jag har jobbsr med magsjukan hemma i huset  och jag har klarat mej ifrån den

Men fan vad ja längtar till våren då magsjukan å influensan inte härjar runt i kring å hos vänner å bekanta eller grannar eller skolan å dagis 

Blä säger jag å avslutar denna blogg ned ett God natt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0