Länge sen

Ja nu va de ett tag sedan jag skrev ett inlägg 

Mest varit fotograferingar ja lagt ut bilder ifrån

Vädret har varit ganska dåligt å när de väl varit soligt har ja jobbat :- 

Längtar efter en solig härlig långpromenad 

Varit dåligt med promenader ett tag nu när alla andra här hemma varit hemma å lediga då blir de sällan de där tillfällena då ja kunde smita iväg

Men nu e jobb å dagis å skola igång igen å vissa förmiddagar blir de tillfällen å promenera 

Varit dåligt med hälsosamma val sen nyår å typ 3 träningspass men hoppas de nya schemat på jobbet ska ge mej fler kvällar ledigt å möjlighet till de pass ja vill gå på

Saknar combaten 🥺

Kroppen känner ett behov av styrka nu! Rygg å coren e svaga som attans å bara en lutning över soptunnan kan ge smärta :/

Önskar så jsg gillade å träna på gym men behöver en som pushar å säger till vad ja ska göra för annars kommer jag i andra tankar å slöar mer än jobbar tror ja!

Nåja 

Syrran ska starta en diet imon å träningschema med hjälp av en PT
Håller verkligen tummarna att hon ska lyckas å komma in i rätt tänk! 

Måste me börja göra matlådor känner ja så jag alltid har mat redo inför jobbet :) finns så mycke alternativ till god å nyttig mat :) 

Ja ja de ska bli en bättring :)

Igår va ja iväg med ett glatt gäng jobbarkompisar på relaxen i badhuset å vin å Kex efteråt 
(null)

Jag drack lite väl mycke vin känner jag idag:/

Men trevligt va de:) 

Njuter av en ledig helg me familjen :)
Hoppas ni andra me får en bra helg å har ni tips på hälsosamma tillbehör hojta till 👌🏻


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0