..............

Motionens dag!
Morgonpromenad sen god frukost
snart ner till Gymmet me Lisa å sen laga middag!
Vid 4 blir de ett besök hos min vän Rikard som ja hinner träffa allt för sällan:(
Sen Combaten såklart vid kl 6.. de gillar ja..

Honey fick ett mess igår om ett paket han kunde hämta ut.. tänkte juh passa på å hämta de innan men tro fan ja fixade koden till de men hans körkort? ne de glömde ja ju såklart:)
Men ska hämta ut de efter träningen!
Ser resultat på magen nu å röven haha..
Byxorna sitter inte lika tajt som vanligt
Men finns mer å ta av!
Längtar till söndag å ULLARED me sis<3

Nehe skriver kanske mer senare ikväll annars får ni h en bra dag å glöm nu inte skriva en kommenter...

Dagens fråga!

Vill ni ha snö?!

Puss


Kommentarer
Postat av: Veronica

Tråkigt att jag inte kunde följa med på combaten- men jag blir hellre frisk för tillfället :P

Men jag bokade till nästa onsdag iaf :)



Ha så kul på söndag :)

Kram

2009-11-04 @ 19:18:40
Postat av: pila

snö o snö!

detta va blask.. jag vill ha puderfint snö som blåser in längs kanten på vägen..:) sen vill mannen ha is så vi kan åka ut på skön o åka skridskor o grilla på någon ö..:P

2009-11-04 @ 21:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0