Fredag:

Morgonpromenaden avklarad!
Frukosten nere..riktig julfrukost idag:)
Nam nam

Ska snart ner å handla lite mat
Ska nog ha blodpudding idag men vet inte vad ja ska köpa t honey ännu
Han kan inte äta pudding längre pga att han blev magsjuk efter en blodpuddingsmiddag!
Så kan de va
Men ja ÄLSKAR de

Ikväll blir de jobb t 8 å sen en tur ner till haga
Tända ljus på deras grav syster å ja!
Prata lite me mor å far me såklart
Blir nog hårt

Sen tror ja att ja ska hämta pojken ikväll/natt oxå..
Grabbarna skulle ta ett par öl ihop hos JG..
Om han nu åker

Imon blir de troligtvis storstädning
Ja har planer på de iaf
Julgardinerna ska upp å sen dammsugas å torka golv..
toan e dammig me å äcklig..
Ah de får nog bli några timmars jobb i hemmet..

Sen blir de "luftslotten som sprängdes" i jkp..
3:e å sista Stig Larsson filmen

Sorry vera å emil:( Denna gången blir de ingen parfilm...
hihi men tror de e lugnt va?

Ett citat ja läste innan!

Du ska äta som en kejsare på morgonen,
en kung till lunchen och en fattig på kvällen

lev efter de:)

Puss hej

Kommentarer
Postat av: Cicci

Åh, blodpudding som är så gott! B äter inte heller de. :(



Vi ska til Jkpg o titta på bion. Bättre ljud och film kvalité där, säger gubben här hemma. :P Ska ändå på marknaden i Jkpg på söndagen, såå, vi får pass på.

2009-11-27 @ 13:49:17
URL: http://cem.blogg.se/
Postat av: Vera

Haha, det är lugnt !

Vi ska troligtvis gå på den nästa helg ;)



Ha det bäst !

2009-11-27 @ 15:02:24
Postat av: Madde

JA de är för söta de små liven, sjunga med i låtar o ha sig =) klart de har de bättre nu o de frossar nog i godis nu de är jag säker på =)

jag ska ta hand om min lille vovve de lovar jag, fast ibland blir jag trött på han haha, han lyssnar inte alltid, så de blev så tokigt efter kastreringen, aha där ser man, jag som velat göra de med rocky för han ska låta bli våra kuddar =) tss** men de är bara kuddarna han gillar =) tur de o helst nr ingen ser =)



pöss pöss

2009-11-27 @ 18:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0