New day

Å ja sitter här me en kopp kaffe å lyssnar på sara löfgren!
Hon har texter som sätter sig på hjärna!
Bra helt enkelt...

Annars e de som en vanlig måndag förrutom att bilen e tvättat
Men som vanligt hamnar de massa smuts bakom dörrarna om ni fattar
Ja hade ingen trasa eller papper me mig heller så de får väl va kvar ett tag till
Men vitare blev den iaf..

Sen mot maxi å shoppade lite
Stod å pratade massa skit me mattias!
Vi ica anställda har en hel del å prata om:P

Ska snart börja färga mitt hår.. ljusbrunt blir de nu..
De blonda börjar ja bli trött på å de blir juh sån utväxt snabbt..
får hoppas de blir bra å att folk känner igen mig på jobbet..

Nu kan de iaf inte tro ja e jessie:) hihi

Gos ligger å sover nu!
natt veckan har kommit å ja e arg för de!
men imon ska vi dra oss ner å träna lite både han å ja!
De e skönt me boxningen.. syster å ja e ett bra team:)
Kul å ha lite tid å umgås hon å ja!

Miss you a lot sis

nehe nu va de dags å ta tag i saker å ting!

Puss

" De har gått många månader tom år sedan du stod där på utposten å log så underbart
Du tittade på mig å log ett litet sött leénde då ja drog me dig in på dansgolvet
Den kvällen honey glömmer ja aldrig! Ja tackar gud för att ni kom dit å ja tackar madde för ja fick va me henne den kvällen! Å att hon såg till att vi bytte nummer..! Hade aldrig suttit här annars, Mått så bra som ja gör, vaknat så lycklig, kännt mig så älskad å trygg! Tack älskling för ja får va en del av ditt liv!"


Kommentarer
Postat av: Vera

Naw, vad gulligt :)

2009-11-23 @ 19:31:33
URL: http://ecat-carpediem.blogspot.com
Postat av: Pila

saknar dig me..

men erkänn att jag blivit bättre:P



om du e mörk, kanske jag ska fortsätta va ljus?! hm.. kram på dig..

2009-11-23 @ 20:55:08
Postat av: madde

hihi så lite så gummz vill ju bara ditt bästa ju =) kram*

2009-11-26 @ 12:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0