Torsdag

Å ja har äntligen fått komma hem från jobbet
Nu e ja ledig enda till måndag klockan 14.3o..
Fan va nice...
Tog semester imon för ja Gunnarsson å Honey drar juh t Malmö å kollar in en hockeymatch
Får hoppas de vinner nu så de blir en trevlig hemresa me..
Kan lätt bli en sur min på min pojk när de förlorat..
Har ju vatt me om de förr:)

Men ja älskar dej lika mycke för de...
Fick så himla god mat i dag när ja kom hem:)
Tack för de gos..
Nu sitter ja hemma själv för han e å kollar på hundvalpar
MEN INTE NÅGON TILL OSS
Här ska de inte köpas några hundar!

Ja ska snart ner till gymmet..
men först lägga mej i soffan å läsa igenom nya topp&hälsa
Den råkade följa me mig hem från jobbet...:)

Men som tur e é man juh tidningsansvarig:)
Så ingen vet juh när de lånar hem någon tidning..

Nehe nu må ja dra!

Drar nog ett inlägg imon innan vi åker!

Ha de bäst..
tror nog ja ska ta mig en kopp glögg ikväll efter träningen!
De e ja värd då..:)

Pussar till er alla<3

Kommentarer
Postat av: Cicci

Haha, avis på vadddå? :P

2009-11-12 @ 17:31:35
URL: http://cem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0