Usch vilken hemsk dag!

Tårar har man miljoner av! De vet ja nu
För de tar fan aldrig slut
Somnade me sprängande huvudvärk igår

Åkte ner till v-rum efter morgonpromenaden å sen tog ja en tripp ner till interflora å köpte 2 små granhundar:)
De ska de få på graven de små liven

När ja kom ner letade ja efter pappa.. han va inte uppe så han måste va i källaren tänkte ja då!
Tror ni inte ja ser de små änglarna i tvättstugan nerbäddade så fint.. kuddar å täcken..
Kunde inte låta bli dom så ja klappade på dom å pussade dom på huvudet..
Usch de va iskalla å hårda:(

Men nu byggde de kista å pappa ska snart börja gräva!
Piluz kom ner me en sten med deras namn på!
Jättefint kommer de bli!

Hoppas de blir bra snart
att se pappa gråta gör ont.. han gråter inte ofta å de e de som e så himla jobbigt
Han stod å plockade hundbajs på trädgården när ja kom..
Han stod me spaden i näven å när han såg mig bröt han ihop stackarn!
De e tomt här i huset å de kommer de alltid vara nu!

Men de har de bra nu änglarna!
Ni finns alltid me oss

Puss

Kommentarer
Postat av: Madde

Åh Sandra gumman, man måste gråta de är nyttigt, även för föräldrar fast man ser dem inte så ofta men vist gråter dem!

Mina föräldrar tog bort deas lr våran chefer i sommras han hade funnits i mitt liv sen jag var 14 så de var mer än jobbigt, han var lixom min hund med o han fanns alltid där ALLTID! så lydig o lgn o snäll allt de där jag inte lyckats med rocky riktigt känner jag så de var jävla så svårt, fick ett samtal en dag av Pappa att nu var nissing borta, jag fick panik, hörde pappa behövde mig, satte mig i bilen direkt o åkte till han, tröstade han när han grät, som du säger inte ofta man ser dem gråta så de tar på en....

Mamma jobbar ju som personlig assistent o är ibland hemma på dagarna, hon klarade inte av ensamheten från >Nissing o därför kom Kelly in i familjen o utan henne hade vi aldrig klarat detta....



så tro mig jag vet hur de känns, blev bara så chockad när du skrev för hade ingen aning om att de inte höll sams. vet ju bara om den gången jag avr hos er när de var i Norge men trodde oxå de var enda gången!

kramar dej gumman....puss*

2009-11-26 @ 13:02:31
URL: http://laluzdelaluna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0