Vadå arg!

Dagen började inge vidare!
Först vill ja bara meddela att min kära Bror ringde å väckte mig vid 12 tiden i natt å gapade om att han ville komma upp å festa å massa.. han e juh som han e..

Klockan ringde vid halv 6.. honey lämnade mig för sitt jobb
Ca 2 timmar senare ringde min klocka
Dags å dra sig upp å göra frukost
Sen ner å dra sig mot v-rum
HELA BILJÄVELN FULL ME TOAPAPPER!
What???

fyller ja år idag? E de nått ja gjort någon som hämnas..?!
Fattade ingenting..
fullt me förbipasserande människor glodde på mig när ja stod å tog bort toapapper från backspeglar
VIndrutetorkarna va helt insnurrade..
5 minuter senare sitter ja i bilen å e arg!

Moget tänkte ja!

Väl nere på jobbet å ett samtal me syster slog de mej
PATRIIIIIIK!

Självklart va de juh han som jävlades me mig..
Hm... va arg ett tag men sen gick de över:)

Dagen började inte direkt som den brukar

Kassapasset på jobbet tar på krafterna
Väl slutat handlade ja lite till tacosen som redan e i magen
sen ner å sa hej till Andrea å mor å far..

Sen hem.. visst i bilen e de lugnt men väl inne i lägenheten kändes de som ja kunde slå vem som helst
Skit irriterad å minsta ord kunde få mig å börja gråta!
Tack gode gud för att min pojk lärt sig hur dan ja e!
Han vet att han ska hålla sig borta då ja blir sån här
Sorry honey<3

Men nu mår ja bättre..!
Sjukt hur de kan bli så där...
de e då ja önskar ja hade en boxningssäck hemma å bara mata slag på!
För ja kokar så arg e ja inombords..
Knäppt va?

Nu ska ja sätta mig framför tvn me honey!
Behöver komma ut på en promenad me sen!
Men orkar itne nu!

Ha en bra fredag nu allihoppa!
Vad ska ni hitta på?

Puss

Kommentarer
Postat av: syster..

Jag ska göra bakpotatis o räkröra.. sen ska jag lägga mig i soffan o päsa.. men tror jag hinner me o byta sängkläder ungertiden jag gör maten.. ska ju va rött till jul:P vi ses imon.. då blir det good mat:) kram kram

2009-11-20 @ 19:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0