Fredag:

då har snart en hel arbetsvecka avverkats!
jobbar med robban idag..får hoppas man hinner me de som ska göras innan stängning..
man har kassapass idag men när man stänger har han andra rutiner..
ja ska alltså va mer på golvet än i kassan sista 5 minuterna om ja ska hinna me de som sägs..
men men ingen brådska ikväll..
ja e juh LEDIG imon:)
jobbade för robban förra lördagen så nu ska han jobba för mig:)
ska bli så gött...
vi ska in till jkp å hämta växlade pengar bla..
forex va de enda som kunde växla till turkiska lira eller lire..eh va de nu heter..
bankerna kunde inte de häromkring..
DÅLIGT enligt mig,.
så hoppas nu att vi kommer iväg..
man har juh längtat sååå..
eller kanske inte patrik:) iaf inte för flygningen men resten ser han juh fram emot:)

de märker vi..va å bytte optikertid igår me..
för den va bokad mitt i semestern.. så måste juh bara komma iväg nu

ska snart ner till cecil för en fika me py..kanske lollo me..
de märker vi:)

sen blir de smidig lassange idag..
köpte en färdig för 20 k på maxi denna veckan..
hoppas den e god bara:)

nehe nu ska ja snart bege mig neråt..
ha de bäst..kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0