Onsdag...

då va denna dagen snart slut oxå..
min enda ledig dag denna veckan:( nu e de tidiga dagar hela veckan ut.. men imon e den värsta av dom alla..
man ska behöva gå upp halv 6:(
sen e de bara halv 8 som gäller fram tom söndag...

Dagen har varit trevlig.. de blev en tripp till taberg å hämtade mina nya sommardäck å fälgar
fina fina... sen åkte vi in till a6 å fikade på fiket där i mitten.. de blev skagen å crabfish baggis..gottigott gott
vi hade juh faktiskt 2 år å 2 måndager idag:)
Sen hem å mamma å pappa kom på besök...
de tog en kopp kaffe å småpratade lite sen stack de å handlade lite

ja blev kvar ensam eftersom honey jobbar eftermiddag så stack han oxå
men ja hade min tvätt å tänka på:(
Sen blev de en fika på cecil me py å hennes syster Lollo..

hem å bytte i maskinen å sen blev de ett combat pass
nu har ja fixat all tvätt så de e där de ska vara...
phuu.. de e de mest tråkiga me å tvätta...:(

ska sätta mig i soffan nu å kolla in allt som finns på tv..
andra avenyn e ikväll va?

ha de gött nu..hörs nog imon

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0