Tisdag:

dagens arbete gick la sådär..
klar i tid me de som gick göra klart
blir lite som en måndag idag me alla leveranser å sånt
så brödet kom efter ja slutat så får hoppas de andra plockar upp de:)

skrev i måndags att ja skulle ta mig i kragen! hm gick inge vidare bra
åt så mycke godis å onyttigt igår så ja höll på å spy av mättnad när ja kom hem
haha fråga Daniel han hörde mina djupa suckar

De gick bättre idag
ska iväg på boxning me syster snart så sitter på haga just nu

Imon ska ja hämta däcken t min bil me gos..
sen blir de tvättning å en kopp kaffe me pyttan
å kvällen bjuder på combat:)

nehe nu ska ja slöa lite innan ja ska iväg å kämpa

de e snart uppehåll me boxningen..
de pratar om å ha endast onsdagskvällar nu å de kommer inte ja kunna gå på
då har ja juh min lediga dag å sen e de combat i stan de kvällarna
vill inte direkt dra mig mot virserum den dagen i veckan då ja abolut inte behöver

NOG OM DE

ha de bäst så hörs vi nog imon

puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0