Torsdag:

å ja e hemma:)
bytt pass med madde idag så ja stänger ikväll me jessie..
maddes pass e smidigare med massa kassa bara så ja slipper häva en massa på mjölkbackar å sånt..
sen e de juh inte helt fel å få sova ut lite ibland
så kl 10.10 gick ja upp idag..

ska göra mig iordning å sen gå ner till apoteket å se om ja kan få ut lite mer medecin nu..
e iof 12 dagar till innan de 3 månaderna gått som de måste göra emellan uttagen men har juh kommit upp en viss summa så får ut allt billigare nu så bäst å passa på:)

Önskar ja kunde få ut nått mer för mina jobbiga smärtor under nätterna..
nu har de börjat kännas stelt å ömt under skinkorna precis..runt rövbenen om ni fattar så varje gång ja reser mig upp så spänner de hela tiden tills ja sitter upp å sen när ja väl sitter så sitter ja juh på de 2 knölarna så väl uppe kan ja vanka iväg till toaletten..
sen ska man sätta sig ner igen på en toastol som e låg så bara ta tag i närmsta handtag å försöka ta sig neråt lite smidigt.. väl nere å färdig ska man upp igen å vanka tillbaka till sängen..
sen ska man lägga sig till rätta igen...
de e jävligt jobbigt..sånt som alla andra mer eller mindre kan göra i sömnen..

aja nog klagande..

igår skrev honey 2 intresseanmälan till marklägenheter här i stan så hoppas man kan få åka å kolla på nån av dom iaf.. vore så mycke smidigare me en sån med tvättmaskin å allt.. kanske några hundra dyrare i månaden men va fan.. slippa gå 5 trappor upp å ner me en vagn å barn å kassar.. känns juh redan som ett maratonlopp innan ja väl e uppe:)

men de märks....

nehe nu hinner ja inte sitta här mer..

men vill att ni ska veta att min pojke ja har här hemma..
han e fan den mest underbara människa ja träffat.. så omtänksam han e å så mycke han stöttar mig genom nätterna när ja ligger å klagar över mina smärtor..
fan vilken farsa ja hittat åt ungen..:) tvivlar inte för en sekund på att han inte kan ta hand om en liten ängel...
frågan e hur ja klarar detta...huu..

aja de ska nog bli bra..

tack för allt honey. du e bäst..
pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0