Onsdag:

De finns en go kille i min soffa...
Elias heter han å han e mammas å pappas ögonsten...
Han fick mej å inse att ett liv e mer än jobb å massa måsten!
haha tom Daniel började undra vad som hänt me mej när ja började köra mycke saktare i stan då ja gick hemma på havandeskapspenning.. haha "jag har inga måsten" blev mitt svar.. ja hade juh all tid i världen just då.. så varför stressa?

Nu har vi tyvärr en hel del å göra å lägenheten ser ut som ja.... som under en flytt:)
plockar lite smått men vet juh inte vart man ska börja.. så himla mycke saker man hittar som ja inte ens använt på de 2 åren vi bott här så varför spara dom? men vissa saker kan juh va bra å ha när man väl flyttar till hus..
då finns juh mer utrymme... sen har man juh hela jäkla förrådet me.. blä säger ja bara för allt som ska plockas me..men vi ska få hjälp iaf.. skönt de.. min rygg pallar nog knappt me å lyfta en av dessa kartongerna..
ja har juh fått så himla ont av bechterewen nu.. tror de stavas så.. men 2 pamol sen e de bättre.. tur man fortfarande får äta dom:)

Just de.. måste skriva grattis till min underbara vän vera som har köpt hus me sin Emil.. hoppas nu ni ska trivas som fiskar i ett hav.. blir juh mer yta å va på sen haha:)

Längtar så tills sommaren då ni bjuder ut oss på grillkvällar:) haha ja bjuder in mig själv..:)
ne men e så himla glad för er skull å huset e skitfint..

nu ska ja styra vidare.. ha de bäst.. kram

Kommentarer
Postat av: Vera

Taaack så mycket :) Du får jättegärna bjuda in dig själv, ni är alltid välkomna du och din familj :)



Du är inte den enda som längtar till sommaren, fatta vad mysigt och kul vi kommer ha :)

Många fina kvällar med trevligt sällskap, god mat och god dricka :)



Hoppas allt går bra med flytten.

Du kan mitt nummer om ni skulle vilja ha hjälp !

Kram kram

2010-12-02 @ 19:59:37
URL: http://ecat-carpediem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0