Fredag

Hej hej
Dagen på jobbet gick la helt ok..
Men hur mycke varor de kommer komma imon å på måndag har ja knappt någon koll på:)
Massa troligen haha
MEn men hellre för mycke än för lite
Men inte allt för mycke heller:)
Ah de blir som de blir
gjorde mitt bästa iaf..

Hade Bella me mig på hemvägen idag
Trevligt me sällskap när man ska köra hem:)
Hon skulle t sin pojkvän å ja e ju ändå på gång t stan så kan hon juh faktiskt få följa me..

Varit å handlat lite nu!

Ska bli bakpotatis å röra ikväll
Mumma

Sussie e utomlands nu!
Fuskis
Lollo å Sara e me de..
thailand å indien å allt de skulle resa till
6 veckor
Men nja.. lite lång tid å va borta från verkligheten för min del

Hoppas ni får trevligt iaf

Nu ska ja snart iväg å göra lite röra å skala morötter
blir morötter å dipp till Malmömatchen ikväll:)

Nice nice

Mysa me pojken me såklart
Va helt väck inatt när han kom hem
Men skönt å få sova jämte honom igen!

nehe ha de bäst

Puss

Kommentarer
Postat av: Ewezi

fin header!

2010-01-29 @ 17:48:24
URL: http://ewezi.blogg.se/
Postat av: sussie

än är jag inte utomlands men väl på landvetter. snar tsnart snart är jag i solen :D

2010-01-30 @ 02:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0