Måndag

God dagens! Då va en ny vecka igång
Det blev en runda runt speedwaybanan idag som tog ca 40 minuter..
Svårt å gå när de snö på vägen men va fan!
Då blir de juh mer anstängande..:)

Frukosten nere i magen...
Sitter här å glor nu
Skulle ha fikat me madde idag men hon va inte pigg så får dejta en annan gång..!

Ska snart göra mig lite kaffe..
Sen kika vidare här
Finns massa å titta på:)

Jobb i eftermiddag me henke! Ser ut som om de e mycke ordninarie tider nu
Skönt de me men mer spring för min del imon! men men så e de
Boxning imon me sis igen! trevligt
Ingen combat på onsdag:( bhääää
Hur ska ja klara å hålla mig enda tills torsdag
Hm får ta ut mig ordentligt imon istället
iof kanske ja kan gå på Lunchspinningen på onsdag? hm ja varför inte:)

nehe
hemmagjord pizza idag å sen fruktsallad till kvällen!
Låter la gött de?

Ensam hemma idag för honey jobbar förmiddag!
Då får han gå upp tidigt!
Stackarn....

men men så e de!

work work

Dagens låt: Rise against med låten Hero Of War



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0